פייסבוק    צור קשר      03-6295123

 

ביטוח אבדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח מפני אובדן כושר עבודה הוא ביטוח שנועד להבטיח לך פיצוי חודשי במקרה שתאבד לתקופה ממושכת או קבועה את כושר עבודתך, עקב מחלה, תאונה וכו'. המשמעות הכלכלית של אובדן כושר עבודה, עבור כל אדם מעל גיל 18, הינה עצומה, הן לך והן למשפחתך. לפיכך, ביטוח כנגד אובדן כושר עבודה הוא אחד הרכיבים הכי חשובים בפוליסת הביטוח שלך ונועד להבטיח לך ביטחון ושקט נפשי בצורה של הכנסה חודשית כתחליף למשכורת, כל זמן שאינך מסוגל לשוב לעבודה. ביטוח מפני אובדן כושר עבודה ניתן לרכוש כביטוח בפני עצמו או כחלק אינטגרלי מתוכניות מסוימות לביטוח פנסיוני או ביטוח חיים.

תגמולי הביטוח (פיצוי חודשי)

סכום הפיצוי החודשי נקבע בהתאם להכנסתך החודשית בהיותך מועסק. הפיצוי ניתן החל מתום תקופת ההמתנה הקבועה בפוליסה, כאשר בדרך כלל תקופת ההמתנה היא 3 חודשים, מכיוון שלפי חוק דמי המחלה במשך 3 חודשים על המעסיק לשלם שכר לעובד אשר איבד את כושר עבודתו. תגמולי הביטוח משולמים עד גיל 65 או לפי המצוין בפוליסה. בתקופת קבלת הפיצויים המבוטח משוחרר מתשלום פרמיה חודשית על הפוליסה.

מה מוגדר כאובדן כושר עבודה?

המונח "אובדן כושר עבודה" מתייחס למצב בו אדם איננו יכול לעבוד עקב פגיעה, מחלה או תאונה ואשר בתקופה זו לא יוכל לעסוק בעיסוק כלשהו או בכל עיסוק סביר, או בעיסוקו טרם האירוע. להגדרה זו ישנם 3 סוגי כיסויים: 1. כיסוי בסיסי - המבוטח לא יכול לעסוק בכל עבודה שהיא. 2. כיסוי מקצועי - מבוטח יחשב כבלתי כשיר לעבודה במידה ולא יוכל המבוטח לעסוק בכל עיסוק סביר, התואם את השכלתו, הכשרתו וניסיונו. 3. כיסוי עיסוקי - מכסה אובדן כושר לעסוק בעיסוקו של המבוטח המפורט ברשימת הפוליסה אשר בעקבותיו לא יכול היה המבוטח לעסוק בעיסוק שבו עסק ב-5 השנים האחרונות או בעיסוק האחרון שבו עסק המבוטח. הרחבות נוספות לפוליסה 1. הרחבה לאובדן כושר עבודה חלקי - הפוליסות המקובלות לאובדן כושר עבודה מכסות אובדן כושר עבודה בשיעור של 75% ומעלה הנחשב כאובדן כושר עבודה מלא. ניתן לרכוש ביטוח לאובדן כושר עבודה חלקי בשיעור נמוך יותר מ 75%. 2. פרנצ'יזה- קבלת פיצוי רטרואקטיבי מתחילת אובדן כושר העבודה. קיימות עוד הרחבות כגון שמירת הריון, כיסוי לימי מילואים ועוד. אנו במינה איטלסון נתאים עבורך את הפוליסה הטובה ביותר בשבילך למקרה של אובדן כושר עבודה, בהתאם למקצועך ומצבך הרפואי, הכלכלי ומשפחתי.

 

 

מינה איטלסון ושות'- סוכנות לביטוח ותיקה אשר נוסדה בשנת 1968.

לקוחותינו נהנים ממחירי ביטוח אטרקטיביים ומיחס אישי מקצועי ואמין.

תן למומחי הביטוח שלנו להעניק לך שירות איכותי ללא פשרות וליווי לאורך כל הדרך ובייחוד ברגע שבו תזדקק לנו.

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות התקשר עכשיו ל- 03-6295123, שלח אלינו דוא"ל או מלא את הטופס הבא:

 

*כל האמור באתר הינו בכפיפות לתנאי הפוליסה שתונפק ע"י החברות המבטחות על תנאיהן. בכל מקרה של סתירה בין האמור לעיל ובין תנאי הפוליסה, יגברו תנאי הפוליסה. התנאים המלאים והמחייבים הינם כפי שמופיעים בפוליסה המקורית.